خرید فالوور واقعی اینستاگرام حقیقت دارد؟


خرید فالوور فیک اینستاگرام

همانطور که در پنل خرید فالوور واقعی اینستاگرام گفته ایم، می توانید اقدام به خرید این سرویس کنید اما توجه داشته باشید ما گفته ایم خرید فالوور واقعی نه اینکه خرید فالوور فعال اینستاگرام! به دلیل اینکه برخی از افراد این موضوع را اشتباه متوجه می شوند، لازم دانستیم یک سرتیتر اختصاصی به آن در همین صفحه اختصاص بدهیم و این موضوع را خیلی کامل برای شما آشکار کنیم و حقایقی را به شما بگوییم که خیلی از سایت های فروش فالوور از شما پنهان می کنند!

خرید فالوور واقعی و فعال دروغ است! قطعا این کلاهبرداری است اگر سایتی ادعا کند که می تواند بدون تبلیغات، برای شما فالوور واقعی و فعال بفرستد! توجه داشته باشید که در همان بالای سایت ما ذکر کردیم شما می توانید اقدام به خرید فالوور واقعی اینستا از سایت هایپر فالو کنید که این فالوور ها شامل کاربران ایرانی دارای پروفایل هستند اما اما نگفتیم که فعال هستند چون چنین چیزی ممکن نیست! امکان ندارد سرویسی بتواند به شما هزار فالوور واقعی و فعال را با قیمتی زیر 500 هزار تومان بدهد!

فالوور واقعی و فعال چیست؟

این یعنی فالوور مورد نظر شما کاملا واقعی باشد، یعنی پیج شما را دنبال کرده و از این موضوع آگاه است و آگاهانه دارد پست های شما را می بیند و لایک می کند. خب؟ بنظر شما آیا می شود بدون تبلیغات کاربران واقعی را به سمت پیج شما ارسال کرد و آگاهانه تمام آنها پیج شما را ببینند و لایک کنند؟! قطعا خیر.

درواقع تنها راه دریافت فالوور واقعی این است که برای پیج شما تبلیغات هدفمند انجام بدهند که بازدهی اینکار بستگی به پیج شما دارد ولی معمولا بابت هر یک میلیون تومان تبلیغات می توانید بین 50 تا 500 فالوور واقعی جذب کنید، پس چگونه است که سایت هایی مدعی فروش فالوور واقعی به ازاری هر هزار عدد با قیمتی بسیار بسیار ارزان هستند؟ چنین چیزی قطعا ممکن نیست.

سایت های فروش فالوور واقعی و فعال چگونه سر شما کلاه می گذارند؟

توجه داشته باشید که ما اینجا به هیچ سایتی اشاره نکرده ایم و تهمت نمی زنیم اما در این قسمت تجربیات خودم را در رابطه با کسانی که مدعی فروش فالوور واقعی و فعال با قیمت ارزان هستند را در اختیار شما می گذارم که ممکن است خود شما هم این تجربه را داشته باشید.

این سایت ها چکار می کنند؟

  • برای شما فالوور واقعی (اما غیرفعال) ارسال می کنند
  • برای پست های شما مقداری لایک میخرند

با این ترفند شما فکر می کنید که بله، کسانی که شما را لایک کردند فالوور های ارسالی هستند پس این یعنی واقعا خدمات خوبی به شما ارائه شده اما نه! کسانی که شما را لایک کرده اند اصلا شما را فالو نکرده اند! فالوور های واقعی که برای شما ارسال شده غیرفعال هستند! لطفا به این نکته توجه کنید و بعد اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید.

خرید فالوور اینستاگرام از هایپرفالو، چرا؟

خرید فالوور از سایت هایپرفالو

ممکن است از خودتان سوال کنید که چرا برای خرید فالوور اینستاگرام باید سایت هایپرفالو را انتخاب کنم در صورتی که سایت های زیادی در این زمینه وجود دارند و حتی بعضی از سایت ها قیمت مناسب تری نسبت به سایت ما دارند. اول اینکه شما کاملا آزاد هستید که خودتان انتخاب کنید که از چه سایتی خرید کنید، اما به احتمال زیاد خود شما کسی هستید که تاحالا از چند سایت فالوور خریده اید و برای چندمین بار است که دارید یک سایت خرید فالوور جدید را تست می کنید! این به طور واضح نشان می دهد که سایت های قبلی مورد رضایت شما نبوده.

خرید لایک اینستاگرام چند فایده مهم برای پیج شما دارد، اول اینکه نشان دهنده میزان تعامل کاربران با پیج شما است و این حس را به کاربران جدید القا می کند که پیج شما فیک نیست، بنابرین اگر مخاطب جدیدی پیج شما را ببیند و تعداد لایک هایتان با توجه به تعداد فالووری که دارید متناسب باشد، قطعا خیلی بهتر پیج شما را فالو می کند یا از پیج شما خرید می کند اما اگر برای مثال 10 هزار فالوور داشته باشید اما تعداد لایک هایتان 50 تا باشد، مخاطب حس خوبی دریافت نمی کند مخصوصا اگر پیج شما محصول یا خدماتی برای فروش داشته باشد، بنابرین با خرید لایک اینستاگرام می توانید سبب افزایش فالوور و افزایش فروش پیج خود شوید، حتی اگر محصولی نداشته باشید و شخصی بخواهد از شما تبلیغات بخرد، قطعا به تعداد لایک های پست شما توجه می کند که اگر کم باشد احتمال خریدن تبلیغ از پیج شما پایین می آید.

 
  • اولین الویت سایت هایپرفالو، حتی قبل از کیفیت، صداقت با مشتریان است!

بله، ما واقعا صداقت با مشتریان را حتی به کیفیت خدمات بیشتر ترجیح می دهیم و همین عامل باعث شده افرادی که از سایت ما خرید می کنند تبدیل به مشتری دائمی ما شوند، زیرا اگر گفته ایم این فالوور ها فعال نیستند و بیشتر 10 درصد ریزش ندارند، واقعا همین اتفاق خواهد افتاد و شما شاهد ریزش 40 درصدی نخواهید بود.

  • کیفیت بالا و شگفت انگیز خدمات

بله، شاید ما ارزان ترین سرویس فروش فالوور و خدمات اینستاگرام نباشیم اما مطمئن باشید جزء با کیفیت ترین ها هستیم، خودتان می توانید با خرید فالوور از سایت ما و سایت های دیگر این مورد را تست کنید و متوجه شود.

  • سرعت بالا در ارسال خدمات اینستاگرام

هر خدماتی که از سایت ما خریداری کنید در کمتر از 72 ساعت برای شما انجام خواهد شد و اگر حتی 5 دقیقه بیشتر از 72 ساعت شود شما می توانید تمام مبلغ خود را + 10 درصد بیشتر از آن را از سایت ما پس بگیرید.

  • اعتبار 6 ساله

بیش از 6 سال اعتبار و تجربه در زمینه فروش فالوور اینستاگرام + تایید شده توسط درگاه پرداخت آنلاین شرکت زیبال + تایید شده توسط زرین پال + گواهی SSL + گواهی ثبت جشنواره وب و موبایل

 

منبع: هایپرفالو

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 97

تمامی حقوق برای فروشگاه پرایم محفوظ می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما