کسب درآمد از اینترنت با هوش مصنوعی


شرکت های بزرگ به دلیل دارایی های داده خود در برابر استارتاپ ها و کسب درآمد از اینترنت خوبی دارند. داده ها سوخت برای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است. چه کسی بهتر از شرکت بیمه ای است که داده های تاریخی در مورد مطالبات تحت پوشش نامه دارد ، از AI استفاده کند؟ شرکت خدمات مالی که همه چیز راجع به رفتار خرید محصولات مالی مصرف کننده می داند؟ یا شرکت جستجوگر که بیشتر از هر کاربر اطلاعاتی را جستجو می کند؟

کسب درآمد از اینترنت
شرکت های بزرگ و کوچک به خوبی در استخراج ارزش AI قرار دارند. در حقیقت تحقیقات گارتنر پیش بینی می کند تا سال 2022 ارزش کسب و کار مشتق شده از AI تا 3.9 تریلیون دلار برسد. صدها اگر نه هزار مورد موارد با ارزش که AI می تواند به سازمانها بپردازد وجود دارد. شرکت ها می توانند تجربه مشتری خود را بهبود بخشند ، هزینه ها ، قیمت ها را پایین بیاورند ، درآمدها را هدایت کنند و محصولات و خدمات بهتری را با استفاده از AI بفروشند. هوش مصنوعی به بزرگترها کمک می کند غالباً با هزینه شرکتهای کوچکتر بزرگتر شوند. اما آنها نیاز به نشان دادن رهبری قدرتمند بینایی ، توانایی اجرای و تحمل عدم دستیابی همیشه به پروژه های فعال در فن آوری درست در اولین آزمایش دارند.
7. کدام کشورها بیشترین مزیت را از هوش مصنوعی خواهند دید؟
کشورها همچنین برای برتری هوش مصنوعی در نبرد هستند. چین از تماس خود برای اسلحه در اطراف هوش مصنوعی خجالت نکشیده است. این سرمایه گذاری کسب درآمد از اینترنت گسترده در رشد استعدادهای فنی و ایجاد استارتاپ ها انجام می دهد. محیط آرام تر تنظیم کننده آن ، به خصوص در حفظ حریم خصوصی داده ها ، به چین کمک می کند تا در بخش های هوش مصنوعی مانند امنیت و تشخیص چهره ، رهبری کند. همین اواخر نمونه ای از پلیس چین در انتخاب یک چهره تحت تعقیب در جمع 50،000 نفری در یک کنسرت موسیقی وجود داشت. و SenseTime Group Ltd ، که چهره ها و تصاویر را در مقیاس گسترده ای تجزیه و تحلیل می کند ، گزارش داد مبلغ 600 میلیون دلار به ارزشمندترین راه اندازی جهانی هوش مصنوعی افزایش یافته است. چینی ها خاطرنشان كردند كه بازار تلفن همراه آنها به اندازه ایالات متحده 3 برابر است و 50 برابر پرداخت تلفن همراه نیز انجام می شود - این یک مزیت بزرگ داده است. تمرکز اروپا بر تنظیم حریم خصوصی داده ها می تواند آنها را در مناطق خاصی از هوش مصنوعی به خطر بیندازد ، حتی اگر اتحادیه درباره سرمایه گذاری 22 میلیارد دلاری در مصاحبه AI صحبت کند.

آیا این برندگان کسب درآمد از اینترنت حاکم بر هوش مصنوعی خواهند بود؟ چین؟ ایالات متحده؟ ژاپن؟ آلمان؟ انگلستان؟ فرانسه؟
بریتانیا ، آلمان ، فرانسه و ژاپن همه در مورد استراتژیهای AI در مورد کشورشان اعلامیه های اخیر اعلام کرده اند. به عنوان مثال ، رئیس جمهور ماکرون گفت دولت فرانسه در طول 5 سال 1.85 میلیارد دلار برای پشتیبانی از اکوسیستم AI از جمله ایجاد مجموعه داده های بزرگ عمومی هزینه خواهد کرد. شرکت هایی مانند DeepMind و سامسونگ گوگل متعهد شده اند آزمایشگاه های جدید پاریس را افتتاح کنند و فوجیتسو در حال گسترش مرکز تحقیقات پاریس است. بریتانیا فقط 1.4 میلیارد دلار فشار به AI (شامل بودجه 1000 دکترای AI) اعلام کرد. اما در حالی که ملت ها روی استعداد هوش مصنوعی و اکوسیستم سرمایه گذاری می کنند ، سوال اینجاست که واقعاً چه کسی ارزش را به دست خواهد آورد. آیا فرانسه و انگلیس به سادگی یك یارانه از دكترانی كه توسط Google استخدام می شوند یارانه می گیرند؟ و در حالی که حقوق و دستمزد و مالیات بر درآمد در آن شش دستمزد یادگیری ماشین خوب است ، بخش عمده ای از ارزش اقتصادی ایجاد شده می تواند مربوط به این شرکت آمریکایی ، سهامداران آن و خزانه داری خزانه داری آمریکا باشد.

کسب درآمد اینترنتی

هوش مصنوعی بهره وری و ثروت را در کسب درآمد از اینترنت شرکت ها و کشورها افزایش می دهد. اما هنگامی که کسب درآمد از اینترنت عناوین حاکی از آن هستند که 30 تا 40 درصد از مشاغل ما توسط دستگاه ها گرفته می شود ، این ثروت توزیع می شود؟ اقتصاددانان می توانند به درسهایی از صدها سال افزایش اتوماسیون فناوری اشاره کنند. آیا ایجاد اشتغال خالص یا ضرر خالص وجود خواهد داشت؟ مباحثه عمومی غالباً از جفری هینتون ، پدرخوانده یادگیری ماشین ، استناد می کند که گفته می شود رادیولوژیست ها به دلیل تشخیص ماشین آلات از بیماری های پزشکی ، ده ها نفر کار خود را از دست می دهند. اما پس از آن می توانیم به چینی هایی که از AI استفاده می کنند ، برای کمک به رادیولوژیست ها در مدیریت تقاضای زیاد برای بررسی سالانه 1.4 میلیارد اسکن سی تی اسکن برای سرطان ریه کمک کنیم. نتیجه ضرر و زیان شغلی نیست بلکه یک بازار گسترش یافته با تشخیص کارآمدتر و دقیق تر است. با این وجود احتمالاً یک دوره آشفتگی وجود خواهد داشت که بیشتر ارزش آن به معدود شرکت ها و کشورهایی که فن آوری و داده های هوش مصنوعی را کنترل می کنند ، خواهد رسید. و کشورهایی با مهارت پایین که ثروت آنها به مشاغلی که هدف از کسب درآمد از اینترنت اتوماسیون هوش مصنوعی باشد بستگی دارد. هوش مصنوعی از افراد بزرگ و فنی ماهر می خواهد.

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 55

تمامی حقوق برای فروشگاه پرایم محفوظ می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما