نحوه استفاده از داستان های اینستاگرام


اگر می خواهید با مخاطبان خود روابط محکم برقرار کنید ، تعامل خود را افزایش دهید و بیشتر به آنچه ارائه می دهید توجه کنید ، باید استوری های اینستاگرام را به استراتژی خود اضافه کنید!

استوری های اینستاگرام به شما امکان می دهد فیلم ها یا تصاویر کوتاه را به مدت 24 ساعت به پروفایل خود اضافه کنید تا فالورها و غیر فالوئرهای خود بتوانند آن را ببینند. این یک فرصت عالی برای اضافه کردن محتوایی است که "لحظه ای" بیشتر از پست های منظم شما است و به مخاطبان شما کمک می کند تا شما را بهتر بشناسند. شما می توانید به راحتی از این ویژگی برای دیدن پشت صحنه کسب و کار خود ، اعلام به روزرسانی ، تبلیغ محصول جدید یا به اشتراک گذاری محتوای اضافی که قصد ندارید به عنوان پست دائمی اضافه کنید ، استفاده کنید.

اما بیایید روشن شویم : همانطور که همیشه می گویم ، کسانی که در اینستاگرام موفق هستند بسیار محکم به تمرکز خود می پردازند ، بنابراین فقط به این دلیل که قادر هستید هر لحظه از روز خود را به اشتراک بگذارید ، به این معنی نیست که باید! در عوض ، محتوای استوری های اینستاگرام شما باید با آنچه معمولاً بارگذاری می کنید ، رایگان باشد و مربوط به کانون حساب شما باشد.

حالا بیایید یاد بگیریم!

ترجیح می دهید نسخه ویدیویی این آموزش را تماشا کنید؟ فیلم YouTube من را ببینید !


* توجه: داستان های اینستاگرام دائماً در حال تغییر و تکامل هستند - این وبلاگ اصول اولیه را پوشش می دهد. اگر به دنبال یک آموزش پیشرفته و به روز هستید ، به این وبلاگ مراجعه کنید: آموزش استوری های اینستاگرام.

رایگان

آموزش INSTAGRAM

آیا می خواهید از جدیدترین استراتژی های اینستاگرام استفاده کنید که هیچ کس در مورد آن صحبت نمی کند؟ این آموزش کوتاه و ارزشمند برای شما مناسب است!

نام کوچک
پست الکترونیک
نام کاربری اینستاگرام
MASTERCLASS را تماشا کنید
اطلاعات شما ایمن است و هرگز با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود.

مشاهده و پیمایش داستانهای اینستاگرام با استفاده از ربات اینستاگرام ترفند خیلی عالی برای اینکار است که افزایش فالوور اینستاگرام یکی از فواید آن می باشد.  اگر برنامه و سیستم عامل تلفن همراه خود را کاملاً به روز کرده اید ، هنگام بازدید از صفحه اصلی خود در Instagram باید چنین چیزی را ببینید:

نحوه استفاده از داستان های اینستاگرام
به نوار بالای صفحه با تصاویر نمایه پیروان خود توجه می کنید؟ اینها داستانهایشان است! برای تماشای آنچه آنها به اشتراک گذاشته اند به سادگی بر روی عکس نمایه کلیک کنید تا داستان باز شود. از آنجا می توانید:

to روی صفحه ضربه بزنید تا سریعاً داستان آنها را مرور کنید
∙ SWIPE LEFT را بزنید تا از داستان آنها به طور کامل رد شوید و داستان شخص بعدی را به طور خودکار شروع
کنید the دکمه "ارسال پیام" را برای ارسال پیام مستقیم به نویسنده داستان
کلیک کنید "x" را کلیک کنید برای خارج شدن از Instagram Stories و بازگشت به خبرخان button خود ، دکمه را در بالا سمت راست قرار دهید

ضبط داستانهای اینستاگرام خود
از طریق خوراک خانه خود می توانید ضبط داستان خود را نیز شروع کنید. برای انجام این کار ، کافی است انگشت خود را به سمت راست بکشید و دوربین استوری اینستاگرام شما باز می شود. متناوباً می توانید از نمایه خود بازدید کرده و روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.

از آنجا می توانید:

ta با ضربه زدن روی نماد پیکان دو نشانگر دوربین را
بچرخانید the دکمه مرکزی را فشار دهید و نگه دارید تا یک فیلم ضبط شود the برای گرفتن عکس یک بار روی دکمه مرکزی
ضربه بزنید
∙ برای انتخاب یک تصویر از رول دوربین خود را بکشید بالا

نحوه استفاده از داستان های اینستاگرام
بارگذاری و بارگیری داستانهای اینستاگرام خود
هنگامی که از رول دوربین خود فیلم ، تصویر یا محتوای بارگذاری کردید می توانید:

the علامت تیک را کلیک کنید یا دکمه "ارسال به" را برای اضافه کردن عکس یا فیلم به استوری اینستاگرام خود
کلیک کنید ∙ لغو یا دکمه "X" را برای دور انداختن عکس یا فیلم خود
کلیک کنید و از ابتدا شروع کنید icon برای بارگیری خود نماد پیکان رو به پایین را کلیک کنید تصویر یا فیلم را به دوربین بچرخانید

شخصی سازی داستان های اینستاگرام خود
قبل از اینکه داستان خود را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید ، می توانید آن را به طرق مختلف شخصی سازی کنید:

∙ کلیک کنید آیکون AA برای باز کردن صفحه کلید خود را و نوع از هر متنی که شما می خواهید به نظر می رسد در داستان خود را
∙ PRESS، HOLD و DRAG متن به آن را هر کجا که می خواهید
∙ خرج کردن متن به افزایش یا کاهش اندازه آن
∙ کلیک کنید آیکون نشانگر برای باز کردن منطقه طراحی
∙ کلیک کنید هر رنگ از انتخاب خود را از پایین و هر سکته مغزی قلم مو از بالا
∙ SLIDE در مقیاس سمت چپ به افزایش یا کاهش قلم مو خود را عرض
∙ PRESS، HOLD و DRAG به منظور جلب با قلم مو
∙ برای اضافه کردن یک فیلتر رنگ ، انگشت خود را به سمت چپ بکشید

نحوه استفاده از داستان های اینستاگرام
وقتی کارتان را به ظاهر دلهره آور انجام دادید ، روی دکمه "ارسال به" کلیک کنید تا تصویر یا فیلم خود را در Instagram Story خود به اشتراک بگذارید تا همه پیروان شما ببینند!

مشاهده تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام شما
برای دیدن اینکه چه کسی داستان های شما را تماشا کرده است ، با کلیک روی عکس نمایه خود در بیوگرافی یا دکمه "داستان شما" از صفحه اصلی ، داستان خود را باز کنید . سپس ، پایین صفحه را به سمت بالا بکشید تا به تجزیه و تحلیل خود دسترسی پیدا کنید.

تجزیه و تحلیل داستان های اینستاگرام
از اینجا می توانید:

∙ مشخصات چگونه بسیاری از مردم هر بخش از داستان خود را تماشا کرده اند
∙ بازدید از نوع feeds ها از افرادی که به سادگی با کلیک کردن بر روی نام کاربری خود را مشاهده کرده اند
∙ دانلود داستان به رول دوربین خود
∙ آپلود داستان خود را به نمایش مشخصات عمومی خود را تغذیه
∙ DELETE بخش از داستان خود را

مدیریت داستان های اینستاگرام شما
از صفحه تجزیه و تحلیل همچنین می توانید افرادی را که می توانند داستان شما را مشاهده کرده و برای شما پیام ارسال کنند با کلیک کردن بر روی دکمه بالا سمت راست سفارشی کنید :

تجزیه و تحلیل داستان های اینستاگرام
تنظیمات داستان اینستاگرام
متناوباً با رفتن به صفحه نمایه خود ، انتخاب تنظیمات تنظیمات و انتخاب "کنترل های داستان" می توانید به این گزینه ها دسترسی پیدا کنید. از آنجا می توانید:

∙ BLOCK کاربران را داستان خود را
∙ سفارشی که شما می خواهم که قادر به پاسخ دادن به داستان های خود را

آخرین چیزی که باید در مورد Instagram Stories بدانید این است که هر آنچه که به اشتراک می گذارید فقط 24 ساعت طول می کشد! برخی این را یک نکته منفی می دانند اما من آن را دوست دارم. این ویژگی باعث جذابیت این ویژگی می شود - مخاطبان شما مجبور به تماشای آن هستند یا در صورت از دست دادن آن خطر می کنند. بنابراین مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط ، جالب است و حتماً تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست!

  انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 79

تمامی حقوق برای فروشگاه پرایم محفوظ می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما